Remote Support Platform for SAP Business One (RSP)
Remote Support Platform for SAP Business One е основната платформа за поддръжка на SAP Business One.
Remote Support Platform 3.2
Научете за новите функции, които ще ви помогнат да стартирате по-ефективно системата си SAP Business One, като например:
* Специализирани проверки за състояние на SAP HANA/SQL
* Поправки и задачи за SAP Business One, версия за SAP HANA/SQL
* Архивиране на бази данни SAP HANA/SQL, планиране на архивиране или изтриване на стари архиви
*Известие по имейл за резултати;
*Проверка за съответствие на схемата на SAP HANA, извършена преди всеки архив или експорт на схема;
Поддръжка от край до край
Платформата за отдалечена поддръжка за SAP Business One (RSP) е автоматизиран инструмент, който ще увеличи оперативната ефективност, ще намали риска и ще намали времето за поддръжка.
RSP може активно да следи състоянието и целостта на клиентските бази данни и да изпраща резултатите до SAP и поддръжката на партньори, които след това са в състояние да уведомяват администратора на клиенти за известни проблеми. RSP също така позволява автоматична корекция на бази данни чрез изпълнение на коригиращи задачи.
Наличност и системни изисквания
Платформата за отдалечена поддръжка (RSP) 3.2 за SAP Business One е в неограничена доставка.
Следните версии на SAP Business One се поддържат от RSP 3.2:
SAP Business One 10.0 (както за MS SQL, така и за SAP HANA)
Семейство на SAP Business One 9 (за MS SQL и SAP HANA)
RSP за SAP Business One може да бъде инсталиран в системи, изпълняващи всяка версия на SQL Server, която се поддържа от изданието SAP Business One в поддръжката.
ERP софтуерът SAP препоръчва да използвате само операционни системи, които са в основна поддръжка от Microsoft;